پرسپولیسم حتی اگه تو یک شانزدهمم ببازی حتی اگه لیگ دسته یکم بری ما دوست داریم حداقل مث بعضی طرفدارای بی تعصب نیستیم که موفقیت های سالای پیش پرسپولیس رو یادش بره .. همه میگن رحمتی بهترین دروازه بانه اما من اینو قبول ندارم چون رحمتی فقط بلده پنالتی بگیره وگرنه از 40 متری گل خورده .. سوشا مکانی خوب نیس پنالتی های ما بد بود .

و در آخر ..

واقعا برای بعضی هوادارا متاسفم که با آبروی یه بازیکن بازی میکنن .. وقتی این هوادارا خودشون همه نوع قلیونو تجربشو داشتن چطور به این بازیکنا بی احترامی میکنن ؟ درسته بازیکنه نباید قلیون بکشه اما کو مدرک ؟

اینم مصاحبه پیام صادقیان در خصوص همین :

پيام صادقيان پس از شکست تيم فوتبال پرسپوليس برابر فولاد خوزستان در ضربات پنالتي در خصوص شعار هواداران که وي را قلياني خطاب مي‌کردند، اظهار داشت: من نمي‌دانم چرا مي‌خواهند بر سر من بلا بياورند. چه کسي به عليپور گفته است که من قلياني هستم؟‌ چرا فقط اسم من و مسلمان را آورده‌اند؟

به گزارش فارس، وي ادامه داد: از کجا مي‌دانيد که ما دو نفر قليان کشيده‌ايم؟ چرا زندگي ما را سياه کرده‌اند؟ با اين شرايط چگونه بايد سرمان را بلند کنيم؟ متأسفانه برخي‌ها با آبروي ما بازي کردند. پيش از اين حرفي نزدم اما بغض داشتم و تحت فشار بودم.

بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان کرد: نمي‌دانم به چه دليل اين بلا را سرمان مي‌آورند و با کدام سند مي‌گويند ما قلياني هستيم؟ همه ديدند که اين موضوع چقدر در فوتبال من و مسلمان تأثير منفي داشت. سکوت کردم و منتظر بودم اوضاع درست شود اما هر روز بدتر شد.

صادقيان تصريح کرد: اگر از من عکس و فيلم داشتيد که در حال قليان کشيدن بودم، خودم از شما مي‌خواهم که آن را علني کنيد. اگر واقعاً‌ چنين سندي داريد آن را در 90 پخش کنيد و بگوييد صادقيان و مسلمان قليان کشيده‌‌اند و پس از آن مرا مادام‌العمر محروم کنيد.

وي با بيان اينکه چرا با آبروي من بازي مي‌کنيد، ادامه داد: در خانواده يا در جمع دوستان هر کسي من را مي‌بيند از من مي‌پرسد که چرا قليان کشيده‌ام در حاليکه من واقعاً چنين کاري نکرده‌ام. مگر من چند سال سن دارم که اين حاشيه‌ها را برايم درست مي‌کنند. قبل از بازي با نفت برايم حاشيه‌سازي کرده‌اند. بگذاريد خيلي از حرف‌ها در قلبم بماند.

صادقيان گفت: مگر چه هيزم تري فروخته‌ام که اين کارها را با من مي‌کنند؟ آيا اگر من از پرسپوليس بروم همه راحت مي‌شوند؟ برخي‌ها مي‌خواهند صادقيان در پرسپوليس نباشد و به همين دليل با آبرويم بازي مي‌کنند. حالا که اين حرف‌ها را مطرح کردم به نظر شما چه اتفاقي مي‌افتد؟ چه کسي پيگيري مي‌کند که آبروي من را برده‌اند.

وي خاطرنشان کرد: آيا از من مدرکي داشته‌اند که نام مرا برده‌اند. باور کنيد آبرو بردن خيلي راحت است اما وقتي مدرکي وجود ندارد مي‌شود آش نخورده و دهان سوخته بازي با آبروي افراد خيلي آسان است و من همه چيز را به خدا واگذار مي‌کنم

 

ایشالا خدا جواب این همه تهمتو بده

 



تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, | 20:40 | نویسنده : BaRaN |